
هه ی کوری له خوبایی..................................!
.
ئه وه ی بو داوه تی نان خواردنی گورگ بروات
.
پیویستی ده زانم.
.
سه گه که شی له گه ل خوی به ریت هههه....................!

ما را در سایت دشمنی... دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 39 تاريخ: دوشنبه 27 فروردين 1397 ساعت: 3:08
جه نابی به رد.وه ک بیزار نه بوویله ئازار دانم.ئه ی ماندوو نه بوی له.خوت؟ دشمنی......ما را در سایت دشمنی... دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 49 تاريخ: دوشنبه 27 فروردين 1397 ساعت: 3:08
براده ر.....گه ر بابت فیری پوزی کردوی . سلاوو له کاکی خوم وا فیری پوز شکاندنی کردووووووم..........!@..((: دشمنی......ما را در سایت دشمنی... دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 68 تاريخ: دوشنبه 27 فروردين 1397 ساعت: 3:08
ناگوریم بویه نادوریم.+++++به س++++.ئه تو گولدرای بویه دورای.سویند به ذاتی ئه و گه واده................گه ر خه یانه تی به راده ر نه بایه.حالیا له لوتکه ی به رزی سه رکه وتن دا ده بووم دشمنی......ما را در سایت دشمنی... دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 54 تاريخ: دوشنبه 27 فروردين 1397 ساعت: 3:08
من گورانیم نه ده زانی .هه ژاره کان فیریان کردم.خوشه ویستیم نه ده زانی.رووباره کان فیریان کردم.من شیعرم هه ر نه ده زانیدلداره کان فیریان کردم.ده ست و په نجه ی قلیشاو وپیی خاوسی .جوتیاره کان فیریان کردم.ئه گه ر مردن هه ر نه شبوایه.له پیناوی هه ژاراندا من ده مردم دشمنی......ما را در سایت دشمنی... دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 60 تاريخ: دوشنبه 27 فروردين 1397 ساعت: 3:08
جیگای شانازیه کاک کارن ئه حمه دی به ده ستو په نجه ره نگینه که ی له شاری سنه له فستیفالی ماموستا هیمن سه نتوری ژه نی بوم.ده س خوشی لی ده که م له و ژه نیاره نابغه یه++مایه افتخار من است اقای کارن احمدی با دستان رنگین در شهر سنندج در جشنواره استاد __هیمن__برایم سنتور نواختخسته نباشی از نوازنده نابغهبژیت ((: دشمنی......ما را در سایت دشمنی... دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 31 تاريخ: دوشنبه 27 فروردين 1397 ساعت: 3:08