دشمنی...

خرید بک لینک

سامان تا سه ر هاوری نیه

.

.

.

به لاااام

.

.

هاوری باش تا سه ر سامانه ......((:

image

دشمنی......

ما را در سایت دشمنی... دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 43 تاريخ: دوشنبه 27 فروردين 1397 ساعت: 3:08

هه ی کوری له خوبایی..................................!

.

ئه وه ی بو داوه تی نان خواردنی گورگ بروات

.

پیویستی ده زانم.

.

سه گه که شی له گه ل خوی به ریت هههه....................!

image

دشمنی......

ما را در سایت دشمنی... دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 39 تاريخ: دوشنبه 27 فروردين 1397 ساعت: 3:08

جه نابی به رد.وه ک بیزار نه بوویله ئازار دانم.ئه ی ماندوو نه بوی له.خوت؟ دشمنی......

ما را در سایت دشمنی... دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 49 تاريخ: دوشنبه 27 فروردين 1397 ساعت: 3:08

براده ر.....گه ر بابت فیری پوزی کردوی . سلاوو له کاکی خوم وا فیری پوز شکاندنی کردووووووم..........!@..((: دشمنی......

ما را در سایت دشمنی... دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 68 تاريخ: دوشنبه 27 فروردين 1397 ساعت: 3:08

ناگوریم بویه نادوریم.+++++به س++++.ئه تو گولدرای بویه دورای.سویند به ذاتی ئه و گه واده................گه ر خه یانه تی به راده ر نه بایه.حالیا له لوتکه ی به رزی سه رکه وتن دا ده بووم دشمنی......

ما را در سایت دشمنی... دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 54 تاريخ: دوشنبه 27 فروردين 1397 ساعت: 3:08

من گورانیم نه ده زانی .هه ژاره کان فیریان کردم.خوشه ویستیم نه ده زانی.رووباره کان فیریان کردم.من شیعرم هه ر نه ده زانیدلداره کان فیریان کردم.ده ست و په نجه ی قلیشاو وپیی خاوسی .جوتیاره کان فیریان کردم.ئه گه ر مردن هه ر نه شبوایه.له پیناوی هه ژاراندا من ده مردم دشمنی......

ما را در سایت دشمنی... دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 60 تاريخ: دوشنبه 27 فروردين 1397 ساعت: 3:08

له چاوی خوت دا نایبینی گاسن

....

شوزن ده بینی له نیو چاویمن

image

دشمنی......

ما را در سایت دشمنی... دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 45 تاريخ: دوشنبه 27 فروردين 1397 ساعت: 3:08

جیگای شانازیه کاک کارن ئه حمه دی به ده ستو په نجه ره نگینه که ی له شاری سنه له فستیفالی ماموستا هیمن سه نتوری ژه نی بوم.ده س خوشی لی ده که م له و ژه نیاره نابغه یه++مایه افتخار من است اقای کارن احمدی با دستان رنگین در شهر سنندج در جشنواره استاد __هیمن__برایم سنتور نواختخسته نباشی از نوازنده نابغهبژیت ((: دشمنی......

ما را در سایت دشمنی... دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 31 تاريخ: دوشنبه 27 فروردين 1397 ساعت: 3:08

بروام نابو قه ت نا نا ئه گه ر روژیک جیم بیلی

>

فرمیسک له چاوما بیبینی و نه یسری

>

بروا نا که م چی رووی یاوه ره فتارت بو وا گوراوه

!!!

image

دشمنی......

ما را در سایت دشمنی... دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 83 تاريخ: دوشنبه 27 فروردين 1397 ساعت: 3:08

همیشه کودک مهربانم من

..............

حرف کودکانه ای است ........................................!

.............

اگر

............

>>>>>>>دوستت دارم<<<<<<<

image

دشمنی......

ما را در سایت دشمنی... دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 24 تاريخ: دوشنبه 27 فروردين 1397 ساعت: 3:08

صفحه بندی